عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 دی 1401
بازدید : 632
نویسنده : علی

معرفی و خرید ۲۰ نمونه دستگاه تصفیه کننده هوا+ قیمت روز

Air Purifierفرآیند تصفیه هوا: از چه فرایندی برای تصفیه هوا تصفیه هوا شیائومی بهره می گیرد. از فیلتر های کربن فعال استفاده می کند. یا روش یونیزاسیون که به وسیلهی فعل و انفعلات شیمیایی ذرات را وارد محیط می کنند. قیمت دستگاه: شاید مهم ترین چیزی که هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا باید به آن توجه کنید قیمت آن باشد. شما می توانید با توجه به بودجه خود اقدام به خریداری مدل هایی کنید که با این مقدار می توان خریداری نمود. برند دستگاه: به دنبال برند های معروف بروید این برندها معمولا امتحان خود را پس داده اند و اجناس با کیفیت تولید و روانه بازار می کنند. البته همیشه هم اینطور نیست خیلی از وسایل به علت نام برند قیمت خیلی بالایی نسبت به محصولات مشابه خود دارند. خدمات پس از فروش: دستگاهی را خریداری کنید که دارای خدمات پس از فروش یا گارانتی باشد. با خرید این دستگاه ها اگر در آینده با این محصول مشکلی داشته باشید می توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید.

  • طراحی و سهولت استفاده از دستگاه تصفیه هوا
  • میزان CARD
  • هوا کشی به اندازه ۵۰ در ۵۰ سانتیمتر
  • سیستم یون ساز
  • محدوده مساحت تحت پوشش

Air Purifierبرای فیلتراسیون دستگاه تصفیه هوا از فناوریهای متعددی استفاده میشود که این بخش مهمترین قسمت برای انتخاب است. شما قرار است دستگاهی داشته باشید که کیفیت هوا را به حد مطلوب برساند. اگر در خانه افراد حساس یا بیمار دارید، حتما به فناوری استفاده شده در فیلتراسیون توجه کنید. در این رابطه فیلترهای HEPA واقعی برای جذب حداقل ۹۹٫۹۷ درصد از ذرات ۰٫۳ میکرومتر (μm) درجهبندی شدهاند. دستگاههای تصفیه هوا که دارای فیلتر HEPA هستند، میتوانند استانداردهای صنعتی مانند مقادیر CADR یا MERV را ذکر کنند. اما این اعداد لزوما بهترین شاخصهای عملکرد یک دستگاه تصفیهکننده هوا نیستند. فیلترهای کربن میتوانند آلایندههای گازی مانند VOCs را از طریق فرآیندی به نام جذب در هوا به دام بیندازند. اما زمانی که میزان آلودگی بیش از حد شود، فیلتر هم اشباع میشود. با اشباع شدن این فیلترها، کارایی خود را از دست میدهند. بنابراین فیلترهای کربن فعال نمیتوانند آلودگی ذرات هوا را به خوبی حذف کنند.

10 تصفیه هوا نمونه‌های باورنکردنی

Air Purifierعملیات ساخت و ساز معمولا با مقدار زیادی خاک و گرد و غبار همراه است. اگر در نزدیکی محل سکونت شما ساختمانسازی انجام میشود و هر روز با انبوهی از ذرات گرد و غبار و خاک روبرو هستید، ما استفاده از دستگاه تصفیه هوا را به شما پیشنهاد میدهیم. ذرات شن و ماسه میتوانند سلامت ریهها و غشاهای مخاطی سیستم تنفسی را تحت تأثیر قرار داده و به آنها آسیب وارد کنند. با وجود دستگاه تصفیه در خانه، نگهداری و تعویض مرتب فیلتر میتوانید برای همیشه از شر ذرات معلق موجود در هوا خلاص شوید. عوارض بیماریهای تنفسی مانند آسم توسط میکروبها و ذرات موجود در هوا تشدید میشوند، این امر باعث افزایش مشکلات بسیاری برای سلامتی این دسته از افراد میگردد. به همین جهت استفاده از دستگاه تصفیه هوا برای حفظ سلامتی بیماران تنفسی امری ضروری محسوب میشود. با وجود دستگاه تصفیه، افرادی که آسم دارند یا از دیگر بیماریهای ریوی رنج میبرند، میتوانند شرایط محیط را به نفع خود مدیریت کنند.

Air Purifierروش تولید یون منفی در دستگاه تصفیه هوا: برای این کار از یک میله الکترود که به جریان برق متصل است استفاده می کنند . این روز باعث جذب یون مثبت به منفی می شود و به این ترتیب یون ها با چسبیده شدن به ذرات معلق آنها را خنثی می کنند . اشعه ماوراء بنفش یا UV : نوری نامرئی است که به میکروب ها و باکتری ها و ویروس ها در هوا حمله می کند و باعث خنثی شدن آنها می شود . نور لامپ اشعه ماوراء بنفش برای چشم انسان ضرری ندارد . این فیلتراسیون سه مرحله ای نام دارد و یک دستگاه قوی می تواند از این چیدمان فیلتر در دو سمت مکش بهره ببرد و ظرفیت و عمر فیلتر ها را بالاببرد. ولی بر خلاف بسیاری از تبلیغات تعداد مراحل بالای فیلتراسیون اصلا لازم نیست و بسیاری از این فیلترها منجر به هیچ گونه بهبود واقعی در کیفیت هوا نمیشوند. هم اکنون می توانید دستگاه تصفیه هوا را با قیمتی مناسب و اقتصادی در جشنواره نو بهار فروشگاه اینترنتی مبنافن خریداری نمایید. و علاوه بر تخفیف در هنگام خرید از گارانتی و ضمانت نامه کیفیت محصولات نیز بهره ببرید.

به همین علت به بسیاری از کارفرماها پیشنهاد میشود این محصولات را خریداری و در اتاق کارمندان خود قرار دهند. یکی از کاربردهای دیگر این محصول کمک به داشتن خوابی بهتر است، همین موضوع تصفیه هوا را در اتاق خواب افراد، به خصوص کسانی که از بی خوابی رنج میبرند ضروری میکند. بسیاری از ما بعد از گذراندن یک روز کاری عادی دچار سردرد خواهیم شد، علت بسیاری از این سردردها وجود آلودگی هوا است. میزان استنشاق این آلاینده ها به خصوص در ماشین و ترافیک شدت مییابد و بدون آنکه اصلا متوجه آن باشیم تاثیر بسیار بدی در سلامت ما خواهند گذاشت. استفاده از یک دستگاه تصفیه هوا ماشینی که قیمت پایین تری نیز دارد از بسیاری از این عوارض جلوگیری خواهد کرد. استفاده ازاین محصول از سکته ی قلبی به خصوص در سالمندان و افرادی که سابقه بیماری های قلبی دارند جلوگیری میکند. باعث کاهش اثرات مخرب آلودگی هوا بر سلامت فرد به خصوص در کلان شهرها میشود.

Air Purifierافرادی که دچار بیماری های تنفسی و آسم هستند باید بیش از دیگران مراقب سلامت ریه های خود باشند. راه حل کوتاه مدت برای این مشکل بلند مدت در کشور ایران می تواند استفاده از دستگاه تصفیه هوا باشد. بی شک، راه حل های متنوعی نیز بمنظور کاهش اثرات ناشی از آلودگی هوا وجود دارد. بسیاری از افراد گروههای حساس در مواقع شدت آلودگی هوا نباید از منازل خارج شوند یا میتوانند با تغییر محل زندگی و مهاجرت معکوس از کلانشهرها از آلودگی هوا دور باشند. نقش متولیان امر نیز با جایگزینی خودروهای فرسوده، افزایش و توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی، افزایش کیفیت خودروهای سواری و بنزین مصرفی نیز بسیار پر رنگ است. در حالت کلی به دو روش اکتیو Active یا فعال و پسیو Passive یا غیر فعال می توان به تصفیه هوا خرید اینترنتی تصفیه کننده هوا شیائومی پرداخت. در حالت اکتیو از دستگاه ازن ساز که با جریان برق کار می کند و با یونیزه کردن هوا به تصفیه ی آن می پردازد استفاده می شود.

تصفیه هوا: ساده راه

Air Purifierبعضی از گیاهان آپارتمانی، سلاحهای ارزشمندی برای مقابله با افزایش آلودگی هوا داخل منزل و تصفیه محیط آپارتمان به شمار میروند. به گزارش برنا؛ امروزه آلودگی هوا به یکی از چالشهای اصلی زندگی در کلانشهرها تبدیل شده است. شرکت تایوانی آیبل(ible) که در حوزه ساخت دستگاههای اینترنت اشیاء(IOT) و دستگاههای پوشیدنی فعالیت میکند، برای آخرین اختراع خود یعنی «Airvida T1» که یک ایرباد تصفیهکننده هوای پوشیدنی نوآورانه است، برنده جایزه نوآوری نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی CES ۲۰۲۳ شد. این دستگاه در میان ۲۱۰۰ نوآوری عنوان برنده را کسب کرده است. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در زمان پاندمی کرونا، تأثیر دستگاه تصفیه هوا در رابطه با ویروسها و ذرات معلق در هوا به طور فزایندهای مورد توجه قرار گرفت. اما حتی امروزه و با فروکش موج کرونا همچنان در اتاقهای بسته ریسک عفونت و مریضی بالا است. به لطف تکنولوژی بسیار خوب فیلتر دستگاههای تصفیه هوا، میزان ترکیبات خطرناک موجود در اتاق کاهش پیدا کرده و غلظت آئروسل (ذرات معلق در هوا) در سطح پایین میماند.

  • خدمات پس از فروش
  • رابط کاربری دستگاه چقدر برایتان پیچیده است؟
  • دارای سیستم یون ساز
  • سنسور بو و دود
  • یک آداپتور AC/DC که خروجی DC آن با تهویه سازگار باشد
  • نصب سریع و آسان
  • فیلتر پلاسما

Air Purifierاین امر به ویژه در مورد تنفس هوا از طریق پنجره خود در خیابان های مجاور که حاوی ذرات دود اگزوز ماشین و سایر آلاینده ها است ، صدق می کند. نشان داده شده است که ذرات ایجاد شده توسط موتورهای دیزلی عواقب سلامتی قابل توجهی دارند ، همانطور که توسط WHO (سازمان بهداشت جهانی) هشدار داده شده است. به منظور کاهش تأثیر این آلاینده در داخل خانه ، یک دستگاه تصفیه هوا ذرات را از هوا فیلتر می کند تا از استنشاق ذرات جلوگیری شود. داشتن دستگاه تصفیه هوا کمک می کند تا افراد در معرض ابتلا به بیماری ها از انتشار باکتری ها در محیط خانه در امان باشند. با تمیز کردن باکتری های موجود در هوا از اطراف خانه می تواند از افراد مسن ، ضعیف و مستعد ابتلا به ویروس ها و بیماری ها محافظت کند . از آنجا که ویروس ها به طور معمول از طریق هوا پخش می شوند ، به خصوص هنگام عطسه و سرفه ، یک دستگاه تصفیه هوا باکتری های موجود در هوای تنفسی را کاهش می دهد.



:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,

به وبلاگ ما خوش آمدید. در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید با بررسی های کارشناسانه قرار داده میشود. امیدوارم که این مطالب مفید واقع شود. ما را با انتقادات و پیشنهادات خود یاری فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کوچ تا چند و آدرس kochnameh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com